Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu

Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu

Projekt „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – EFRR.

18.05.2022
Sprawozdanie z misji na targi zagraniczne Salone del Mobile w Mediolanie, 10 - 13 czerwca 2022r.

W dniach 10 - 13 czerwca 2022 roku Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zorganizowała wyjazd na targi zagraniczne Salone del Mobile w Mediolanie w ramach projektu Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu, współfinansowanego z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Głównym celem wydarzenia było wzmocnienie kontaktów gospodarczych między przedsiębiorcami z województwa kujawsko-pomorskiego a partnerami zagranicznymi.
Uczestnicy targów w Mediolanie mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami z obszarów takich, jak: architektura i aranżacja wnętrz, wzornictwo przemysłowe, projektowanie mebli, dekoracji i wyposażenia wnętrz; projektowanie glazury, ceramiki, tapet, oświetlenia, akcesoriów łazienkowych, kuchennych, ogrodowych i innych.

Dobrze zorganizowana przestrzeń targowa sprzyjała rozmowom biznesowym z wystawcami oraz z innymi firmami, które zwiedzały stoiska. Przedsiębiorcy mogli ponadto wziąć udział w wykładach poświęconych współczesnej architekturze.

Dofinansowanie obejmowało następujące wydatki: dojazd z Torunia na lotnisko Chopina (i z powrotem), przelot z Warszawy do Mediolanu (i z powrotem), transport lokalny w Mediolanie, zakwaterowanie w hotelu oraz bilety wstępu na targi.

W ramach misji wyjazdowej organizowanej przez TARR region Kujaw i Pomorza reprezentowało 18 przedsiębiorstw, łącznie 36 osób.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za zaangażowanie i współpracę i życzymy owocnych relacji biznesowych!

      
 

 

 

 

 

18.05.2022
Sprawozdanie z misji na targi IOTSWC Barcelona, 9 - 12 maja 2022 r.

W dniach 9 - 12 maja 2022 r. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zorganizowała wyjazd na targi zagraniczne IOTSWC Barcelona 2022 (https://www.iotsworldcongress.com) w ramach projektu: Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu, współfinansowanego z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020. 

Głównym celem wydarzenia było wzmocnienie kontaktów gospodarczych między przedsiębiorcami z województwa kujawsko-pomorskiego a partnerami zagranicznymi, do których przyczynił się udział w giełdzie kooperacyjnej (https://iot2022-accio.b2match.io/) odbywającej się 
w ramach powyższych targów.

Należy nadmienić, iż  IOTSWC Barcelona to największe tego typu targi informatyczne w Europie oraz mające znaczący wpływ na kształtowanie sektora IT w zakresie: AI  (sztuczna inteligencja), machine learning, COBOT (roboty współpracujące), platformy deep learningowe; blockchain, cyberbezpieczeństwo, certyfikacja cyfrowa, rozwiązania chmurowe, szyfrowanie danych; 5G, WiFi 6, przetwarzanie na styku sieci, pojazdy autonomiczne, zarządzanie ruchem sieciowym, sieci LoRa, zbieranie danych przez pojazdy; VR, Big Data, 3D, zdalne centra operacyjne, inteligentne pomiary, konserwacja predykcyjna, zarządzanie flotą, zagrożenia cyfrowe, cyfrowe modelowanie obiektów; CX (customer experience) w zakresie rozwiązań zdrowotnych i innych.  
W ramach tego wydarzenia  odbyło się wiele interesujących prelekcji znanych specjalistów z całego świata np. Doliny Krzemowej i największych firm z branży: Dell, Siemens, Microsoft. Pokazano również liczne innowacje oraz zaprezentowano startupy, które pracują nad przełomowymi technologiami. 

W ramach wyjazdu nasz region reprezentowało 17 przedsiębiorstw z branży informatycznej, łącznie 36 osób.
10 i 11 maja br. firmy udały się na targi IOTSWC, gdzie uczestniczyły w licznych wydarzeniach towarzyszących, zwiedzały stoiska wystawców, oglądały najnowsze rozwiązania oraz wzięły udział w giełdzie kooperacyjnej, na której odbyły się rozmowy bilateralne z wcześniej wybranymi partnerami zagranicznymi. Łącznie odbyły się 23 spotkania dwustronne, z których wiele rokuje nawiązaniem współpracy międzynarodowej. 

Ostatniego dnia, 12 maja br. w godzinach porannych uczestnicy zostali przetransferowani z hotelu na lotnisko, z którego o godzinie 10:00 odbył się lot do Polski. Po wylądowaniu na Lotnisku Chopina w Warszawie (ok. 14:00) uczestnicy wrócili zorganizowanym transportem do Torunia.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za zaangażowanie i współpracę! 

                                                                                      Zespół Wsparcia Umiędzynarodowienia MŚP 
 

 

 

 

 

28.04.2022
Komunikat w sprawie wyboru przedsiębiorstw na Targi Salone del Mobile, Mediolan w dn. 10-13 czerwca 2022 r.

Decyzją Zarządu TARR S.A. publikujemy listę przedsiębiorstw zakwalifikowanych do udziału w Targach Salone del Mobile. 

Lista zakwalifikowanych dostępna jest TUTAJ

 

 

 

19.04.2022
Komunikat dotyczący zakończenia naboru na Targi Salone del Mobile, Mediolan, Włochy

Informujemy, iż w wyniku ogłoszonego naboru o udział w Targach Salone del Mobile, Mediolan, Włochy w dn. 10-13 czerwca 2022 r. zostało złożonych 34 aplikacji.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Regulaminem naboru na misje gospodarcze i targi zagraniczne § 5 ust. 4, listę Przedsiębiorców zakwalifikowanych do udziału w targach opublikujemy w terminie 7 dni roboczych od daty zakończenia rekrutacji, tj. do 28 kwietnia 2022 r.

 

 

13.04.2022
Komunikat w sprawie wyboru przedsiębiorstw na Targi IOTSWC Barcelona, w dn. 9-12 maja 2022 r.

Decyzją Zarządu TARR S.A. publikujemy listę przedsiębiorstw zakwalifikowanych do udziału w Targach IOTSWC Barcelona. 

Lista zakwalifikowanych firm dostępna jest -> TUTAJ  

 

16.03.2022
Komunikat o zakończeniu naboru na Targi IOTSW Barcelona 2022

Informujemy, iż w wyniku ogłoszonego naboru na udział w Targach IOTSW Barcelona 2022 w Hiszpanii, w dn. 9-12 maja 2022 r. zostało złożonych 20 aplikacji.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z Regulaminem naboru na misje gospodarcze i targi zagraniczne § 5 ust. 4 listę Przedsiębiorców zakwalifikowanych do udziału w targach opublikujemy w terminie 7 dni roboczych od daty zakończenia rekrutacji, tj. do 19 kwietnia 2022 r. 

16.03.2022
Komunikat w sprawie naboru na na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r.

Ogłosiliśmy nabór na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., w ramach projektu  „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja  gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Treść ogłoszenia pod zakładką Nabory wniosków. 

 

 

07.03.2022
Komunikat w sprawie naboru na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r.

Ogłosiliśmy nabór na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., w ramach projektu  „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja  gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Treść ogłoszenia pod zakładką Nabory wniosków. 

 

 

08.02.2022
Sprawozdanie z misji gospodarczej EXPO DUBAJ 2020 (ZEA), 2-6 luty 2022r.

W dniach 2 – 6 lutego 2022 r. odbyła się misja gospodarcza EXPO DUBAJ 2020 (ZEA), której organizatorem była Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., przy współpracy z Kujawsko-Pomorskim Samorządowym Stowarzyszeniem „Europa Kujaw i Pomorza" .

Wyjazd odbył się w ramach projektu: Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu, współfinansowanego z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020. 

Celem misji było wzmocnienie kontaktów gospodarczych między przedsiębiorcami z województwa kujawsko-pomorskiego a partnerami zagranicznymi.
W ramach misji region reprezentowało 12 przedsiębiorstw z branży medycznej i informatycznej wykorzystujące zastosowanie nowoczesnych technologii w medycynie, 9 prelegentów seminarium nt. zastosowanie sztucznej inteligencji w diagnostyce medycznej, 5 przedstawicieli firm promujących regionalne marki spożywcze oraz przedstawiciele Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego i TARR S.A. Łącznie: 52 osoby. 

2 lutego br. o godzinie 6.00 uczestnicy misji wyjechali zorganizowanym transportem (autokar i bus) z Torunia na Lotnisko Chopina w Warszawie, z którego o godzinie 13.00 wystartował samolot na lotnisko w Dubaju (DXB) w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podróż trwała ok. 6 godzin. Zgodnie z planem samolot wylądował o godzinie 21:40 (GMT +3). Następnie wszyscy uczestnicy zostali przetransferowani zorganizowanym transportem do hotelu. 

3 lutego br. odbyło się seminarium biznesowe pt.: The Future of Health - How Is Technology Revolutionizing Healthcare?, zorganizowane przy współpracy z PAIH (Polską Agencją Inwestycji i Handlu). 

W ramach tego wydarzenia odbyły się następujące prelekcje: 

1) New concept for diagnostics of cancer and civilization illnesses – prof. dr hab. Bogusław Buszewski, Kujawsko-Pomorskie Centrum Naukowo-Technologiczne im. Prof. Jana Czochralskiego i dr Magdalena Buszewska-Forajta – Uniwersytet Mikołaja Kopernika; 

2) Applying AI tools in otolaryngology, dermatology, ophthalmology  - AI Technica – dr hab. Maciej Wróbel,  dr Alicja Rustowska–Rogowska , dr Albert Włodarczyk; 

3) Analytics and movement diagnosis based on deep learning -  Infi Consulting - dr Łukasz Paczesny 
- AI-assisted, mechanical ventilation decision support system for COVID-19 patients – Torun Technologies Michał Joachimiak,  dr Michalina Kołodziejczak 

4) Applications of machine learning in medical image analysis- deepsense.ai - dr Patryk Miziuła. 

Seminarium było platformą do wzmocnienia relacji polsko-arabskich w celu budowania przyjaznego środowiska biznesowego z nastawieniem na wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w medycynie. Głównym celem była prezentacja polskich osiągnięć, wiedzy i technologii, a także możliwość nawiązania współpracy z partnerami gospodarczymi z krajów arabskich. Wydarzenie było świetną okazją do zdobycia wiedzy na temat potrzeb i preferencji rynku bliskowschodniego, do wymiany doświadczeń i nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych (https://expo.gov.pl/event/business-seminar-the-future-of-health-how-is-technology-revolutionizing-healthcare/?lang=pl) 

Kolejnego dnia (4 lutego br.) uczestnicy udali się na Światową Wystawę EXPO 2020. Motywem przewodnim Wystawy Światowej jest hasło „Connecting minds, Creating the future – Łącząc umysły, tworzymy przyszłość”. Podczas wizyty w pawilonach narodowych przedsiębiorcy mieli okazję do zapoznania się z ofertą gospodarczą krajów, które leżą w kręgu ich biznesowych zainteresowań, zapoznać się z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami występującymi na świecie prezentowanymi w wielu pawilonach narodowych.

5 lutego br. na Expo 2020 w Pawilonie Polskim miało miejsce uroczyste otwarcie wystawy Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w której uczestniczyła nasza misja gospodarcza. Następnie wieczorem odbył się oficjalny bankiet, w którym udział wzięli przedstawiciele władz samorządowych, misji gospodarczych oraz zaproszeni goście w tym p. Marcin Łapa i Jakub Tadych, reprezentujących biuro Szejka Ahmeda Bin Faisal Al-Qassimi. W związku z ich obecnością udało się zawrzeć wstępne porozumienie współpracy z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. 

Dodatkowo na bankiecie zaprezentowały się również firmy z branży spożywczej, których produkty mają wybitne walory smakowe, są zrobione ze specjalnie wyselekcjonowanych składników, dzięki którym są w stanie podbić rynki zagraniczne. Dzięki degustacji zaproszeni goście mogli poznać produkty takich firm, jak: FC "Kopernik" S.A. – pierniki; Paweł Małecki – wyroby cukiernicze we współpracy z Sową, Ostre Dzieje Robert Tarczykowski – sosy, dipy; Polder Sp. z o. o. – kajmaki; PRS Rutkowski Małgorzata Rutkowska – oleje tłoczone na zimno. 

Ostatniego dnia misji – 6 lutego - w godzinach porannych uczestnicy zostali przetransferowani z hotelu na lotnisko w Dubaju, z którego o godzinie 16:05 odbył się lot do Polski. Po wylądowaniu na Lotnisku Chopina w Warszawie (o 19:40) uczestnicy wrócili zorganizowanym transportem do Torunia.
 

 

 

08.10.2021
Relacja z Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo Dubaj 2020, 4-7 grudnia br.

W ramach Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo Dubaj 2020 w dn. 4 - 7 grudnia, nasz region reprezentowało 27 zakwalifikowanych przedsiębiorstw z całego województwa (54 osoby) oraz przedstawiciele Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego i TARR S.A.

6 grudnia br., miało miejsce Polsko-Arabskie Forum Gospodarcze, w którym uczestniczyli wysocy rangą przedstawiciele obydwu krajów, przedsiębiorcy zainteresowani wymianą gospodarczą i eksperci. Wydarzenie to było świetną okazją do zdobycia wiedzy na temat potrzeb i preferencji rynku bliskowschodniego, do wymiany doświadczeń i nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych. 

Dużym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje z zakresu gospodarki cyfrowej, polskiego designu i bezpieczeństwa żywnościowego, a także oferty przedstawiające nasz kraj jako atrakcyjne miejsce do inwestowania, m.in. w czasie Wieczoru Województwa Dolnośląskiego i całego Dnia Polskiego, który przypadał 7 grudnia i zbiegł się z obchodami 50. rocznicy powstania Zjednoczonych Emigrantów Arabskich.

Podsumowując, uczestnictwo w Światowej Wystawie w dn. 4-7 grudnia na Expo Dubaj, należy uznać za niezwykle udane. Pragniemy także przypomnieć, że nieustannie służymy radą i pomocą oraz ufamy w powodzenie nie tylko bliskowschodnich projektów biznesowych przedsiębiorców z naszego regionu!

Misja Expo Dubaj 2020 odbyła się w ramach projektu "Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu”, współfinansowanego z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz środków unijnych z RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

belka logotypów

 

 

 

 

 

 

 

08.10.2021
Komunikat w sprawie Wielobranżowej Misji Gospodarczej dla przedsiębiorstw z listy rezerwowej

Informujemy, iż przedsiębiorstwa, które znalazły się na liście rezerwowej opublikowanej w dn. 27 września 2021r. zostały zakwalifikowane do udziału w Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo Dubaj 2020.

Szczegóły zostaną przesłane drogą e-mailową. 

 

 

 

 

 

 

 

 

07.10.2021
Komunikat w sprawie wyboru przedsiębiorstw na misję medyczną Expo Dubaj 2020

Decyzją Zarządu TARR S.A. publikujemy listę przedsiębiorstw zakwalifikowanych do udziału w Misji Gospodarczej na Expo Dubaj 2020 dla branży medycznej.

Lista zakwalifikowanych firm dostępna jest -> TUTAJ.

 

 

 

 

 

 

01.10.2021
Komunikat dotyczący Misji Gospodarczej dla branży medycznej

Informujemy, iż w wyniku ogłoszonego naboru do udziału w Misji Gospodarczej dla branży medycznej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) w dn. 3-8 lutego 2022 r. zostało złożonych 16 aplikacji

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z § 5 ust. 4 listę zakwalifikowanych Przedsiębiorców do udziału w Misji Gospodarczej opublikujemy w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia rekrutacji tj. do 7 października 2021 r. 
 

 

 

 

29.09.2021
Informacja dla przedsiębiorców zakwalifikowanych do udziału w Expo Dubaj 2020 oraz dla zainteresowanych nawiązaniem współpracy z krajami arabskimi 

W ramach trwających przygotowań do udziału w misji gospodarczej w Dubaju, zapraszamy Państwa do zapoznania się z praktycznym kompendium wiedzy "Kraje arabskie - encyklopedia gospodarcza", przygotowanym przez Regionalne Obserwatorium Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Opracowanie ma przybliżyć Państwu zagadnienie współpracy gospodarczej na obszarze krajów arabskich, specyfikę regionu i aspekty życia codziennego mające istotny wpływ na działalność biznesową.

Na stronie www.rog.kujawsko-pomorskie.pl znajdą Państwo niezbędne informacje i plik do pobrania

Link do publikacji ROG -> tutaj

 

 

 

 

 

27.09.2021
Komunikat w sprawie wyników naboru do Wielobranżowej Misji Gospodarczej Expo Dubaj 2020  

Decyzją Zarządu TARR S.A. publikujemy w załączeniu listę przedsiębiorstw zakwalifikowanych i listę rezerwową do udziału w Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo Dubaj. 

Link do listy - tutaj

 

 

 

 

 

 

22.09.2021
Informacja w sprawie uzupełnień we wnioskach o udział w Wielobranżowej Misji Gospodarczej Expo Dubaj 2020  

Informujemy, iż część Wnioskodawców aplikujących o udział w Wielobranżowej Misji Gospodarczej Expo Dubaj 2020 została poproszona o dokonanie uzupełnień. 

W związku z tym listę firm zakwalifikowanych na misję gospodarczą ogłosimy 27.09.2021 r. (poniedziałek).

 

 

 

 

 

15.09.2021
Nabór uzupełniający do udziału w Misji Gospodarczej dla branży medycznej z dn. 15.09.2021 r.

Informujemy, iż w naborze nr 2/1.5.2/2021 nt. udziału w Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) w dn. 2-8 lutego 2022 r. dla branży medycznej wpłynęło mniej wniosków niż zakładana liczba miejsc, wobec tego od 15 września 2021r. od godz. 15:00  do 30 września 2021 r. do godz. 12:00  trwa nabór uzupełniający nr 2U/1.5.2/2021

Wnioskodawcy, którzy złożyli aplikację w naborze nr 2/1.5.2/2021 po spełnieniu wszystkich kryteriów formalnych zostaną zakwalifikowani do udziału w Misji Gospodarczej. 

Jednocześnie informujemy, iż pozostałe zapisy Regulaminu (oprócz § 4 ust. 1) nie uległy zmianie. 

- Regulamin uzupełniający z dn. 15.09.2021 r. 
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

belka logotypów

 

 

 

 

 

 

15.09.2021
Komunikat dotyczący Wielobranżowej Misji Gospodarczej z dn. 15.09.2021 r.

Informujemy, iż w wyniku ogłoszonego naboru do udziału w Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) w dn. 4-8 grudnia 2022 r. zostało złożonych 27 aplikacji. 

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z § 5 ust. 4 listę zakwalifikowanych Przedsiębiorców do udziału w Misji Gospodarczej opublikujemy w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia rekrutacji tj. do 22 września 2021 r. 
 

belka logotypów

 

 

 

 

 

02.08.2021

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza do udziału w dwóch misjach gospodarczych organizowanych w ramach Światowej Wystawy Expo Dubaj 2020:

Wielobranżowa Misja Gospodarcza na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 4 do 8 grudnia 2021 r. skierowana do regionalnych MŚP

oraz 

Misja Gospodarcza na Expo 2020 w Dubaju (ZEA)  od 3 do 8 luty 2022 r., skierowana do regionalnych MŚP reprezentujących branżę medyczną

Szczegółowe informację znajdują się tutaj.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE  NR 2T/1.5.2/2022 na Targi  Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., branża architektoniczna, projektowa
 z dn. 16 marca 2022 r.

logotypy

w ramach projektu  „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja  gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Salone del Mobile w Mediolanie w dn. 10-13 czerwca 2022 r.

1.  Oferowane wsparcie. 
2.  Kto może wziąć udział? 
3.  Termin składania wniosków. 
4.  Dokumentacja konkursowa. 

1. Oferowane wsparcie: 

  • koszty przelotu;
  • koszty transferu na lotnisko i z lotniska;
  • koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów;
  • koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami;
  • bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.

Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 7 500,00 zł w formie pomocy de minimis. 

Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie. 

 

2. Kto może wziąć udział?

W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy: 

  • posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy; 
  • prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego; 
  • spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej; 
  • wpisujący się w tematykę organizowanych targów; 
  • posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi; 
  • posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym. 

3.   Termin składania wniosków.

Wymaganą dokumentację można składać od 16 marca 2022 r. do 19 kwietnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjeattarr [dot] org [dot] pl 

4. Dokumentacja konkursowa: 

Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne.

Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.

Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych: 

Magdalena Frank 
tel. (56) 699 55 25 
e-mail: magdalena [dot] frankattarr [dot] org [dot] pl 

Barbara Pasiut 
tel. (56) 699 54 87 
e-mail: barbara [dot] pasiutattarr [dot] org [dot] pl 
 

OGŁOSZENIE O NABORZE  NR 1T/1.5.2/2022 na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., branża IT 
 z dn. 7 marca 2022 r.

logotypy

W ramach projektu  „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja  gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach IOTSWC w Barcelonie od 9 do 12 maja 2022 r. 

1.   Oferowane wsparcie. 
2.   Kto może wziąć udział? 
3.   Termin składania wniosków. 
4.   Dokumentacja konkursowa. 

1. Oferowane wsparcie: 

  • koszty przelotu,
  • koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
  • koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
  • koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
  • bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.

Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 6 500,00 zł w formie pomocy de minimis. 

Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie. 

2. Kto może wziąć udział?

W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy: 

  •  posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy; 
  •  prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego; 
  • spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej; 
  • wpisujący się w tematykę organizowanych targów; 
  • posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi; 
  • posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym. 

3.   Termin składania wniosków.

Wymaganą dokumentację można składać od 7 marca 2022 r. do 7 kwietnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjeattarr [dot] org [dot] pl 

4. Dokumentacja konkursowa: 

Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne.

Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu. 

Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych: 
Magdalena Frank 
tel. (56) 699 55 25 
e-mail: magdalena [dot] frankattarr [dot] org [dot] pl 

Barbara Pasiut 
tel. (56) 699 54 87 
e-mail: barbara [dot] pasiutattarr [dot] org [dot] pl 
 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE  NR 1/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) -Wielobranżowa z dn. 2 sierpnia 2021 r.

logotypy

W ramach projektu  „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja  gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 4 do 8 grudnia 2021 r.

1.   Oferowane wsparcie.
2.   Kto może wziąć udział?
3.   Termin składania wniosków.
4.   Dokumentacja konkursowa.

1. Oferowane wsparcie:

•    koszty przelotu,
•    koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
•    koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
•    koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
•    bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.

Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.

Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.

2. Kto może wziąć udział?

W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:

•    posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
•    prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
•    spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
•    wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
•    posiadający strategię rozwoju eksportu;
•    posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

3.   Termin składania wniosków.

Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjeattarr [dot] org [dot] pl

4. Dokumentacja konkursowa:

Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne – Wielobranżowa.
1.    Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej.
2.    Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej.
3.    Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w misji gospodarczej.
4.    Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
5.    Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
6.    Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji Gospodarczej – wzór.
7.    Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Misji Gospodarczej – wzór.

Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.

 

Kontakt w sprawie Misji Gospodarczej:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] frankattarr [dot] org [dot] pl

 

OGŁOSZENIE O NABORZE  NR 2/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA)  3-8 luty 2022 r., branża medyczna z dn. 2 sierpnia 2021 r.

logotypy

 

W ramach projektu  „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja  gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 3 do 8 lutego 2022 r. dedykowanej branży medycznej.

1.   Oferowane wsparcie.
2.   Kto może wziąć udział?
3.   Termin składania wniosków.
4.   Dokumentacja konkursowa.

1. Oferowane wsparcie:

•    koszty przelotu,
•    koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
•    koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
•    koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
•    bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.

Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.

Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.

2. Kto może wziąć udział?

W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:

•    posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
•    prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
•    spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
•    wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
•    posiadający strategię rozwoju eksportu;
•    posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

3.   Termin składania wniosków.

Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjeattarr [dot] org [dot] pl

4. Dokumentacja konkursowa:

Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne -Medyczna.
1.    Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej.
2.    Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej.
3.    Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w misji gospodarczej.
4.    Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
5.    Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
6.    Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji Gospodarczej – wzór.
7.    Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Misji Gospodarczej - wzór.

Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.

Kontakt w sprawie Misji Gospodarczej:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] frankattarr [dot] org [dot] pl

 

Projekt „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – EFRR. Celem projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego sektora MŚP, co wpłynie na:

  • podejmowanie aktywności oraz rozwijanie działalności eksportowej,
  • promocję lub wyszukiwanie partnerów na rynkach zagranicznych,
  • promocję gospodarczą regionu.

Dla kogo?

Przedsiębiorcy z województwa kujawsko-pomorskiego posiadający siedzibę lub jednostkę organizacyjną na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:

  • mikro
  • mali
  • średni

Na co?

Dofinansowanie do:

  • promocji postaw proeksportowych przedsiębiorstw zapewniających kompleksowe przygotowanie do rozpoczęcia (rozwijania) działalności na rynkach międzynarodowych,
  • udziału przedsiębiorców w międzynarodowych targach i misjach gospodarczych,
  • wyszukiwania i doboru partnerów na rynkach docelowych,
  • promocji gospodarczej regionu.

Okres realizacji projektu:

Projekt będzie realizowany w okresie od 1 marca 2017 r. do 30 czerwca 2022 r.

Wartość projektu:

Całkowita wartość projektu wynosi 9 743 978,01 zł.

Dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi 8 267 299,96 zł.

Partnerzy projektu:

Projekt jest realizowany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. (Partner projektu) wraz z Województwem Kujawsko-Pomorskim (Lider projektu).

Biuro projektu:

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Włocławska 167, 87-100 Toruń

Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00

tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariatattarr [dot] org [dot] pl

tel.: 56 699 55 25, e-mail: misjeattarr [dot] org [dot] pl

Biuro projektu:

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Włocławska 167, 87-100 Toruń

Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00

tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariatattarr [dot] org [dot] pl

tel.: 56 699 55 25, e-mail: misjeattarr [dot] org [dot] pl

OGŁOSZENIE O NABORZE  NR 2T/1.5.2/2022 na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., branża architektoniczna, projektowa
 z dn. 16 marca 2022 r.

 

Załączniki do Regulaminu:

NABÓR NR 1T/1.5.2/2022 na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., branża IT z dn. 7 marca 2022 r. 

 

Załączniki do Regulaminu:

NABÓR NR 1/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) -Wielobranżowa z dn. 2 sierpnia 2021 r.

Załączniki do Regulaminu:

NABÓR NR 2/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA)  3-8 luty 2022 r., branża medyczna z dn. 2 sierpnia 2021 r.

Załączniki do Regulaminu: