Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna podczas Konferencji POLISHOPA Design Thinking w dniach 20-21 września 2021 r.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. serdecznie zaprasza przedsiębiorców, ekspertów, specjalistów, entuzjastów i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem metod Design Thinking* oraz Service Design** w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług, poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań, czy projektowaniu usług zorientowanych na użytkownika do udziału w Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej POLISHOPA Business Match 2021 towarzyszącej tegorocznej Konferencji POLISHOPA Design Thinking, która odbędzie się wirtualnie od 20 do 21 września 2021 r.
organizator: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., SHOPA Sp. z o.o.
formuła: online
data: 20-21 września 2021 r.
link do rejestracji: https://polishopa-2021-online-business-match.b2match.io/home
link do wydarzenia: https://polishopa.pl/
W celu zapisania się na Giełdę Kooperacyjną należy:
• do dnia 19.09.2021 r. zarejestrować firmę za pośrednictwem systemu:https://polishopa-2021-online-business-match.b2match.io/home
• utworzyć konto firmowe,
• zalogować się do systemu za pośrednictwem linka otrzymanego na podany wcześniej adres mailowy,
• należy uzupełnić profil firmowy o propozycję współpracy w zakresie oferty produktu, usługi, projektu, inwestycji czy zapotrzebowania na konkretny rodzaj porozumienia.
Proces rejestracji odbywa się w języku angielskim.
Udział w Giełdzie Kooperacyjnej POLISHOPA Business Match jest BEZPŁATNY!
Dodatkowo, dla wszystkich osób, które zarejestrują się na giełdę kooperacyjną, pierwsze 3 godziny Konferencji są nieodpłatne!
Więcej informacji udziela:
Magdalena Frank
tel. 56 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
*design thinking – (myślenie projektowe) to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.
**service design – (projektowanie usług) to tworzenie nowych i optymalizacja istniejących usług we wszystkich wymiarach: modelu biznesowego, komunikacji, procesów biznesowych, procesów interakcji klienta z firmą – wszystko w podejściu zorientowanym na użytkownika.